Tamburi și sisteme de suspendare pentru furtune de extracție
Tambur MSHR
Usor de operat. Extracție eficientă de evacuare. Proiectat pentru a ridica furtunuri grele la temperaturi ridicate. Realizate cu componente de oțel acoperite cu zinc și pulbere. Posibilitatea de montare pe perete sau tavan. Opțiune de montare pe brațul oscilant pentru a deservi două amplasamente. Releul de suprasarcină standard și întrerupătorul de protecție protejează împotriva solicitării accidentale. Caseta cu arc închis împiedică arcul să provoace vătămări în timpul funcționării. Capacitate maximă de ridicare: 28 kg (62 lbs) pentru furtunuri de 100 până la 160 mm (4 până la 6 inci); 25 kg (55 lbs) pentru furtun de 200 mm.
Tambur MER
Tamburul cu furtun motorizat (MHR) este proiectat pentru a retrage furtunul cu ajutorul unui motor electric. Vă recomandăm acest tambur de furtun pentru utilizare în atelierele de vehicule generale și ușoare, cu tavan înalt, unde sunt folosite macarale aeriene.
Brat oscilant FEB
Brațul FEB este proiectat să acopere o zonă largă cu un sistem simplu de cădere a furtunului. FEB poate fi atașat la un sistem ventilator central sau conectat la un ventilator montat direct în funcție de situația atelierului.
Sistem FE/FEF
Sistemul de sustinere a furtunului (FE) este o soluție simplă și economică atunci când trebuie să extrageți gazele de eșapament și să acoperiți mai multe locații service în timp ce utilizați un sistem central de extracție. Recomandăm această aplicație pentru ateliere mici cu spațiu disponibil limitat.
Tambur MHR
Tamburul cu furtun motorizat (MHR) este proiectat pentru a retrage furtunul cu ajutorul unui motor electric. Vă recomandăm acest tambur de furtun pentru utilizare în atelierele de vehicule generale și ușoare, cu tavan înalt, unde sunt folosite macarale aeriene.
Tambur SER
Tamburul de acționare cu arc (SER) este proiectat pentru a retrage furtunul cu ajutorul unui arc. Vă recomandăm acest tambur pentru utilizare în atelierele de reparații a vehiculelor unde puteți ajunge cu ușurință la furtun.